سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مراغه با بیان این که در گذشته مساجد این شهر از امام جماعت خالی بود و تعداد امام جماعت آن به عدد انگشت های دست نمی رسید گفت: الان این تعداد به 77 امام جماعت رسیده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و هفتمین گردهمایی انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: از سال 67 مسئولیت سنگر امام جمعه شهرستان جلفا را به عهده گرفتم و در این سنگر توانستم به مدت 7 سال به جامعه، مردم و به حوزه خدمت رسانی کنم.

امام جمعه شهرستان مراغه افزود: بعد از این مدت وارد شهر مراغه شدم تا بتوانم در امام جمعه این شهر ایفاء نقش  کنم.

وی بیان داشت: اما مراغه در گذشته محل علمای بزرگی مانند خواجه بوده است.در گذشته در این شهر 24 مدرسه علمیه بوده  که تنها 2مدرسه علمیه باقی مانده بود.بعد از ورود ما، این دو مدرسه ای که در حال تخریب بوده را بازسازی کردم، طلبه ها  بتوانند در آن تحصیل کنند و همین طور هم شد.

امام جمعه شهرستان مراغه افزود: همه تلاش این بود با برنامه ریزی خوب و حساب شده، طلبه ها خوب درس بخوانند و در کنار آن بتوانند به تهذیب و اخلاق بپردازند.

وی بیان داشت: هم اکنون 500 طلبه در مدارس مشغول تحصیل و تهذیب می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: طوری برنام ریزی شده که طلبه ها برای ادامه تحصیل به قم نیایند و این الان نیز انجام شده است.

امام جمعه شهرستان مراغه با بیان این که در گذشته مساجد این شهر از امام جماعت خالی بود و تعداد امام جماعت آن  به عدد انگشت های دست نمی رسید گفت: الان این تعداد به 77  امام جماعت رسیده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha