پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: شورای روحانیت باید برای حل برخی از مشکلات روحانیت و طلاب بصورت مستقیم وارد کار شده و به صورت جدی و قوی مشکلات روحانیت را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، شامگاه امشب در نخستین جلسه سومین دوره شورای روحانیت ارومیه، با اشاره به انتخابات اخیر شورای روحانیت در ارومیه اظهار داشت: انتخابات اخیر، انتخاباتی بود که به خوبی و در شأن روحانیت برگزار شد و نامزدهای شورا بسیار با متانت به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند، لذا از تک تک این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی در ادامه به بیان لزوم شکر خدای متعال به جهت وجود صمیمیت بین روحانیت پرداخت و تأکید کرد: مشارکتی که در این انتخابات وجود داشت بسیار حائز اهمیت است و این صفا و صمیمیت نیازمند قدردانی از مشارکت کنندگان و بیش از همه نیازمند شکر و سپاس خداوند متعال را دارد.

امام جمعه ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: صفا و صمیمیت بین روحانیت ارومیه یک ظرفیت عظیم است که باید با نقش آفرینی افراد مؤثر در بین روحانیت از این ظرفیت عظیم استفاده کرد، لذا لازم است کسانی که در انتخابات شورای روحانیت انتخاب نشده‌اند با ارائه طرح‌ها و ایده‌ها شورای روحانیت را یاری دهند تا برای روحانیت در ارومیه گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی در پایان به بیان اهمیت ورود و حل مشکلات روحانیت توسط شورای روحانیت پرداخت و گفت: شورای روحانیت باید برای حل برخی از مشکلات روحانیت و طلاب بصورت مستقیم وارد کار شده و به صورت جدی و قوی مشکلات روحانیت را حل کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha