جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مراغه

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : هم اکنون در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب، ملت ایران در صف واحده قرار گرفته اند و اتحادی ناگسستنی با ولایت و انقلاب دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز ، حجت الاسلام رحیم علی طالعی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه، امروز  در مراسم غبارروبی مزار شهدای مراغه افزود: هم اکنون در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب، ملت ایران در صف واحده قرار گرفته اند و اتحادی ناگسستنی با ولایت و انقلاب دارند.

وی ادامه داد: به برکت این اتحاد و همدلی، تحریم ها و تهدیدها به فرصتی برای ایستادگی و خود اتکایی این مرز و بوم تبدیل شده است.

حجت الاسلام طالعی با اشاره به جایگاه معنوی شهدا گفت: شهدا در برابر قدرت ها سرخم نکرده و دست به سوی بیگانگان دراز نکردند و رهبر و ملت خود را در برابر دشمنان تنها نگذاشتند.

وی ادامه داد: شهدای میهن اسلامی همواره اهل صبر و استقامت، بصیرت و روشن بینی بوده و مدال افتخار و پرچم شهادت را در کشورمان به اهتزار درآوردند و چالش امروز نظام سلطه، ایستادگی ملت های آزاده در برابر آنهاست که زمینه ساز درماندگی و فرار به عقب آنان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور نیز افزود: متاسفانه عده ای فریب خورده در روزهای گذشته به دنبال تامین مطامع اربابان خود به بیت المال و اموال عمومی آسیب رساندند که این توطئه با هوشیاری ملت بزرگ ایران و هدایت های رهبری و مسئولان نقش برآب شد.

شهرستان مراغه در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha