پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
منتظران مصلح ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: امروز ضرورت دارد همه مبلیغن خود را به انواع شیوه‌های نوین تبلیغ مجهز کنند و وظیفه گروه‌های تبلیغی این است که دوره‌های مختلفی را جهت توانمندسازی مبلغان خود برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، جلسه هم‌اندیشی گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح ارومیه با رویکرد بررسی وقایع اخیر کشور و چگونگی تبدیل آن به فتنه و نقش دشمن در سوء استفاده کردن از مطالبات مردمی و تبدیل آن برای فتنه و ایجاد آشوب و بر هم زدن امنیت جامعه، برگزار شد.

در این جلسه هم‌چنین نحوه برگزاری دوره‌های آموزش مداحی و مقتل‌خوانی ویژه طلاب جهادی تبلیغی منتظران مصلح و کیفیت برگزاری آن مورد بررسی قرار گرفت.

تشکیل کمسیون‌های تخصصی در گروه جهادی تبلیغی در عرصه‌های مختلف جهت ارتباط با قشرهای مردمی برای تبلیغ مناسب دین به مردم، تقویت ارتباط با جوانان و نظام بخشی این ارتباط، نوع تاثیر تبلیغ در جامعه جوان، عدم محدود کردن تبلیغ به منبر و مسجد و حضور در بین افرادی که در مساجد حضور پیدا نمی‌کنند واستفاده از روحیه محبت‌آمیز جهت جذب آن‌ها با روش‌های نوین به مسجد از جمله دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام حسن محمدی مدیر گروه جهادی تبلیغی منتظران مصلح در این جلسه اظهار داشت: امروز ضرورت دارد همه مبلیغن خود را به انواع شیوه‌های نوین تبلیغ مجهز کنند و وظیفه گروه‌های تبلیغی این است که دوره‌های مختلفی را جهت توانمندسازی مبلغان خود برگزار کند.

وی اضافه کرد: کمسیون‌ها و کارگروه‌های تخصصی جهت شناسایی ظرفیت‌های گروه و نیازهای تبلیغی در جامعه باید به زودی در گروه تشکیل و مسئول کارگروه‌های آن مشخص شوند.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ارتباط روحانیت با بدنه جامعه و تقویت آن ارتباط و بصیرت‌افزایی و تبلیغ دین لازم است مبلغین با همه اقشار مردم ارتباط صمیمی داشته باشند و این ارتباط نباید فقط به ایام تبلیغی محدود شود بلکه در طول سال حتی در ایام غیر تبلیغی هم باید مبلغین با مخاطبین خود در ارتباط باشند.


انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha