جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لائینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که حضور در صحنه و به موقع ملت ایران توطئه و فتنه دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: عده ای تلاش کردند با تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم این کشور را درگیر آشوب های داخلی کنند که با هوشیاری مردم و رهنمودهای رهبری شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، با گرامیداشت هفته بسیج، این نیروی مردمی و انقلابی یکی از مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج عقبه استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به این که این که بسیج در دهه های اخیر خدمات ارزشمندی را در کشور انجام داده است، افزود: ضرورت دارد این خدمات مهم و ارزشمند بیشتر برای مردم تبیین و تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که بسیح همواره در خدمت انقلاب، نظام اسلامی و مردم بوده است، خاطرنشان کرد: این نیروی انقلابی و مردمی، در حوادث غیر مترقبه نظیر سیل و زلزله همراه و در کنار مردم آسیب دیده بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین به نقش نیروی مقتدر بسیج در محرومیت زدایی در کشور اشاره کرد و گفت: بسیجیان مقتدر کشورمان در رفع محرومیت روستاها و مناطق دورافتاده خدمات ارزشمندی ارائه کردند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت کمی و کیفی بسیج در کشور تأکید کرد و افزود: با بهره گیری از این ظرفیت عظیم می توان بسیاری از مشکلات کشور را رفع کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار روزهای اخیر جمعی از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با تأکید براین که امروز تولید کنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند، گفت: این وظیفه مسؤولان است که از این سربازان جنگ اقتصادی حمایت کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز در عرصه اقتصادی نیازمند تقویت تولید و ظرفیت های بومی هستیم، بیان داشت: نباید تنها به این مسأله دل ببندیم که روزی ممکن تحریم ها علیه کشورمان برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که حتی اگر هم تحریم ها علیه کشورمان برداشته شود نباید اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل مورد بی توجهی قرار گیرد، افزود: باید تلاش کنیم تولید داخل هر روز بیشتر تقویت شود تا بتوانیم کشور را از دیگران بی نیاز کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ملت بزرگ ایران با بصیرت و هوشیاری دست رد بر سینه دشمنان انقلاب زدند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که حضور در صحنه و به موقع ملت ایران توطئه و فتنه دشمنان را خنثی کرد، بیان داشت: عده ای تلاش کردند با تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم این کشور را درگیر آشوب های داخلی کنند که با هوشیاری مردم و رهنمودهای رهبری شکست خوردند.

وی با تأکید براین که مردم با بصیرت کشورمان با هوشیاری راه خود را از آشوب گران و اغتشاش گران جدا کردند، ادامه داد: انشاء الله مردم مازندران نیز روز یک شنبه با حضور حماسی خود در راهپیمایی لبیک به ولایت فقیه، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام نشان خواهند داد.
        
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha