پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی

حوزه/ امروز سرمای شدید پاییزی مانع حضور مردم ولایتمدار مشهد نشد و زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی با راهپیمایی عظیم و باشکوه خود، انزجارشان را از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در ایجاد آشوب در کشور اعلام و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، جمعه هفته پیش، با اینکه هنوز ۲۴ ساعت از اعلام نرخ جدید بنزین نگذشته بود، برخی از مردم در بعضی از شهر‌های کشور اقدام به اعتراض کردند و در این میان فتنه‎گران و آشوب طلبان نیز وارد اعترضات مردمی شدند.

همزمان با روز یکشنبه که مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود به دغدغه و نگرانی بخشی از مردم نسبت به مسئله افزایش قیمت بنزین و ضرورت توجه و دقت مسئولان در اجرای این مصوبه به منظور کاهش مشکلات ناشی از آن برای مردم به موضوع سوء‌استفاده اشرار و مراکز شرارت در دنیا از حوادث روزهای اخیر و اعتراضات مردم اشاره و بر لزوم هوشیاری و جدا کردن خط مردم از این عناصر تأکید کردند. مردم بصیر و ولایتمدار مشهد خط و مسیر خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و با این حرکت هوشمندانه، مشهد مقدس را از تبدیل شدن به جولانگاهی برای خائنین به نظام، فتنه‎گران، اشرار، کینه‌ورزان و انسان‌های ناباب حفظ کردند.

امروز همزمان با یکم آذرماه ۹۸ زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الائمه(ع) در اقدامی تحسن آمیز در میدان شهدا گرد هم آمدند تا بار دیگر ولایتمداری و پایبندی خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داده و با طنین شعارهای ضد استکبار و لیبرالی، لرزه به تن دشمنان بیاندازند.

مراسم راهپیمایی عظیم زائران و مجاوران علیه اقدامات آشوب‌طلبانه، پیش از ظهر امروز با قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و در ابتدای مراسم شاعران و مداحان به شعرخوانی و مدیحه سرایی حماسی پرداختند و مردم نیز با شعارهایی «چون الله اکبر جانم فدای رهبر»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و ... حماسه‌ای عظیم را رقم زدند.

در این راهپیمایی عظیم که با همراهی آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی، خادمان بارگاه منور امام رضا(ع)، مسئولان نظامی، لشگری و کشوری، علمای اعلام، اساتید و دانشجویان، خانواده معزز شهدا و جانبازان و آحاد مردم ولایتمدار مشهد مقدس برگزار شد، شعارهایی علیه آشوبگران، اغتشاشگران و سوء استفاده‌کنندگانی که با قساوت و کینه‌ورزی به‌دنبال هر فرصتی برای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم هستند، سردادند.

مردم بصیر و انقلابی مشهد مقدس که از میدان شهدا به‌سمت حرم مطهر رضوی راهپیمایی کردند بر ضرورت توجه دولتمردان به مطالبات به حق مردم تأکید نمودند.

گفتنی است، زائران و مجاوران پس از طی مسیر جهت زیارت و حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه به امامت آیت الله علم الهدی به حرم امام رضا(ع) مشرف شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha