شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شعار مرگ بر آمریکا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: استقلال و عزت ملت ایران بسیار بالاتر و باشکوه تر از آن است که بازیچه عده ای وطن فروش و عوامل بیگانه شود و امروز مردم کردستان و دیگر شهرهای کشور این مهم را به اثبات رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حضور روحانیون،طلاب و مردم کردستان در راهپیمایی امروز صبح که در محکومیت عوامل آشوب گر و ضدانقلاب برگزار گردید، بسیار چشمگیر بود و در بیشتر شهرستانهای این استان راهپیمایی هایی بدین منظور برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در حاشیه راهپیمایی امروز در شهر سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: خروش امروز مردم مومن و انقلاب کردستان بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده این نظام بود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: امروز مردم کردستان بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب و آرمانهای آن اثبات کردند و بصیرت دینی و سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان بیان داشت: خوشبختانه ملت ایران باهوش تر و انقلابی تر از آن هستند که دشمن بتواند آنان را به حاشیه بکشاند. در حوادث روزهای اخیر دشمنان امیدهای بسیاری برای ایجاد ناامنی در داخل ایران داشتند که امیدهای شیطانی آنان به یاس تبدیل شد.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: مردم کردستان در طول عمر این انقلاب بارها میهن پرستی و ایثارگری خود را نشان داده اند و باید از این مردم به عنوان مرزدارانی غیور نام برد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: دشمن در این روزها به خوبی فهمیده است که هیچ گاه نمی تواند به کشور و ملت ایران آسیبی برساند و هر توطئه ای که علیه  نظام اسلامی طراحی می کند با شکست مواجه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: استقلال و عزت ملت ایران بسیار بالاتر و باشکوه تر از آن است که بازیچه عده ای وطن فروش و عوامل بیگانه شود و امروز مردم کردستان و دیگر شهرهای کشور این مهم را به اثبات رسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha