چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار گفت: مردم به خوبی، بسیج و خدمات آن به این کشور را دیده و لمس کرده اند و فریب این تبلیغات دروغین را نمی خورند، بسیج نه وامدار کسی است و نه وابسته به جریان خاصی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام علی مرادی صبج امروز به مناسبت هفته بسیج با جمعی از بسیجیان شهرستان بیجار دیدار و گفت وگو کرد.

امام جمعه شهرستان بیجار در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، عنوان داشت: بسیج سرمایه ای معنوی و با پشتوانه ملی و مردمی است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه بسیج بی ادعا ولی پرکار است، گفت: بسیج در طول عمر با عزت این انقلاب همیشه در شرایط سخت یار و یاور این نظام بوده است و خدماتی که به این ملت داشته است قابل نوشتن و یک بیان در این روز و... نیست.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از ویژگی های بسیجیان اخلاص در عمل و اعتقاد واقعی و عملی به ولایت فقیه می باشد، افزود: بسیج هم در هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است و هم بعد از پایان دوران دفاع مقدس نظام را تنها نگذاشت و با ورود به عرصه سازندگی و عمرانی کمک های شایانی به این مملکت داشته است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: امروز باید فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه اسلامی بسط پیدا کند. تاریخ این نظام به خوبی نشان داده است هرجایی که بسیج ورود پیدا کرده است، شاهد شکوه و آبادانی بوده ایم.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: با این وجود عده ای هستند که می خواهند چهره و وجهه بسیج و بسیجی را خدشه دار کنند و این نیروی مخلص و مردمی را صرفا نیرویی نظامی و سرکوب گر معرفی کنند که این توطئه ای جهانی علیه این نیروی مخلص و بی ادعاست.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: ولی با وجود مردم به خوبی بسیج و خدمات آن به این کشور را دیده و لمس کرده اند و فریب این تبلیغات دروغین را نمی خورند، بسیج نه وامدار کسی است و نه وابسته به جریان خاصی.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: تنها هدف و آرمان بسیج و بسیجی اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نیست.

حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود اظهار داشت: باید در اینجا یادی داشته باشیم از امام راحل که پایه و اساس تشکیل بسیج را بنیان نهاد و این کار ایشان خدمتی بزرگ به اسلام و انقلاب بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha