پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علما در دیدار با فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در هفته بسیج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر نگاهمان به داخل باشد و از توان مدیریتی بالای نیروهای مخلص استفاده بهینه شود، مشکلی برای کشور ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علما در دیدار فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، با تبریک فرا رسیدن «هفته بسیج»، گفت: هیچ جای دنیا سرمایه انسانی کشور ما را ندارد، لذا باید قدر این موقعیت را دانسته و نسبت به حفظ آن مراقب باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تمسک به سخن حضرت امام(ره) در خصوص اهمیت و جایگاه «بسیج» که فرمودند:من هموراه به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و افتخارم این است که خود بسیجی ام، افزود: یکی از نکات برجسته فرمایشات امام راحل در مورد «بسیج» این است که تمام مجاهدین، خدمات بسیج را امضا کرده اند.

وی تاکید کرد: بسیجیان نیروهای کارآمد کشورند که همواره باعث یاس و ناکامی دشمنان شده اند.

آیت الله علما با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اگر نگاهمان به داخل باشد و از توان مدیریتی بالای نیروهای مخلص استفاده بهینه شود، مشکلی برای کشور  ایجاد نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به رغم کم کمبود ها، نظامی بهتر، مقدس تر و ایمانی تر از نظام اسلامی ما در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

 قبل از سخنان آیت الله علما، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)، با تبریک «هفته بسیج» گزارشی از برنامه های این هفته را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha