جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوفرستی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با بیان این‌که مسئولان باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی مردم باشند، گفت: دشمن سعی دارد، از ناآگاهی‌ها و بی تفاوتی ما به نفع خود استفاده کند و به دنبال یارگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین نوفرستی در سخنرانی راهپیمایی حمایت از مقام معظم رهبری و اقتدار و امنیت کشور، در بیرجند با اشاره به حضور خود جوش و پرشور مردم، گفت: این مردم هستند که با ایمان، بصیرت‌ و پیروی خالصانه از مقام ولایت، نهضت را حفظ می‌کنندو در برابر فتنه های دشمنان می ایستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، نقش رهبری را از مهم ترین مولفه های انقلاب دانست و تصریح کرد: وقتی مردم با ولایت پیوند می خورند، یک قدرت عظیم را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با بیان این‌که مسئولان باید پاسخگوی وضعیت اقتصادی مردم باشند، خاطرنشان کرد: در وضعیتی که پیش آمد و اعتراض مردم به وضعیت گرانی، پرسش‌هایی وجود داشت که حق قانونی جامعه نسبت به دولت بود.

وی ادامه داد: مدیران نظام اسلامی چه در مجلس، چه قوه قضائیه، چه نیروهای ولایی و همه نهادها مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری هستند؛ همه ما در این نظام تکلیف و نظارت برای رسیدن به تمدن اسلامی را داریم.

باید به دنبال انقلاب اسلامی تمدن ساز باشیم

امام جمعه موقت بیرجند با بیان این‌که باید به دنبال انقلاب اسلامی تمدن ساز باشیم، عنوان کرد: آنهایی که امانت در اختیار دارند، باید بدانند تنها توجه به منویات نائب امام زمان (عج) است که ما را نجات خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با اشاره به اینکه ما رسالت بزرگی در بین جوامع بین المللی داریم، تاکید کرد: ما می‌توانیم این انقلاب بزرگ را که وعده خداوند است، به حکومت جهانی امام عصر(عج) متصل کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ایمان و بصیرت مردم را سبب حضور پرشور در راهپیمایی دانست و تصریح کرد: دشمن سعی دارد، از ناآگاهی‌ها و بی تفاوتی ما به نفع خود استفاده کند و به دنبال یارگیری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوفرستی، ولایت فقیه را خط قرمز مردم دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب یکی از مصیبت های کشور ناامنی است و دشمن به همین جهات به دنبال این است، تا از مردم برای ناامنی استفاده کند، لذا ملت و دولت باید هوشیار باشند.

انتهای خبر/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha