پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ آغاز به کار بیمارستان امیرالمومنین(ع) تحت اشراف آیت الله العظمی سیستانی در نجف اشرف

حوزه/ مسئله ای که همیشه مورد غفلت بوده، انجام و خدمات رسانی مراجع، علما و روحانیت در عرصه سلامت بوده است

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، آقای طباطبایی امروز در نشست خبری که با موضوع اولین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت درعرصه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، گفت: سازمان نهاد مردم نهاد از جمله سازمان های است که در عرصه خدمت رسانی نقش اثرگذار دارند.

معاون مشارکت های مردمی خیرین عرصه سلامت با بیان این که استفاده از خیرین در عرصه سلامت از جمله موضوعاتی بود که مورد تأکید رهبر انقلاب بوده، اظهار داشت: همین مسئله باعث شکل گیری مجمع خیرین در کشور در عرصه سلامت شده و بعد از تشکیل این مجمع تا کنون 5هزار مرکز درمانی تجهیز، ساخته و مرمت شده است.

وی افزود: از گذشته این مرکز دارای 300 شعبه در مراکزعلوم پزشکی بوده و درهمین رابطه 110 خیر در این مجمع و مرکز مشغول فعالیت می باشند.

طباطبایی گفت: عمده تلاش این مراکز انجام کارهای پژوهشی، پیشگیری و درمان در عرصه سلامت است.

وی افزود: در عرصه پیشگیری تلاش این است تا 10 سال آینده کر و لالی در کشور نباشد.

معاون مشارکتهای مردمی خیرین عرصه سلامت با بیان این که مسئله ای که همیشه مورد غفلت بوده، انجام و خدمات رسانی مراجع، علما و روحانیت در عرصه سلامت بوده است گفت: در گذشته عالمان ربانی زیادی در موضوعات مختلف خدمات رسانی کردند و از جمله آن عرصه سلامت بوده است، در همین رابطه سعی شده ، برای قدردانی از این خدمات همایشی در قم برگزار شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha