جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدير حوزه علميه استان يزد در جمه ائمه جمعه استان

حوزه/ حجـت الاسلام‌والمسلمین شمس ضمن ارائه گزارشی از حوزه علمیه استان، خواستار استفاده از ظرفیت بالای ائمه جمعه جهت جذب جوانان با استعداد به حوزه‌های علمیه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجـت الاسلام‌والمسلمین محمد شمس، در این جلسه ضمن بیان گزارشی از فعالیت های متفاوت حوزه علمیه استان یزد به تشریح روند پذیرش علاقه مندان به فراگیری علوم دینی در مدارس استان پرداخت و توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

وی گفت: حوزه علمیه استان در مقاطع اول تا سوم تحصیلی که از پایه هشتم آموزش و پرورش تا لیسانس می‌باشد پذیرای نوجوانان و جوانان می باشد که همه ساله با آغاز ثبت نام حوزه های علمیه، فعالیت های پذیرشی استان نیز شروع می شود و اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹بر اساس تقویم طراحی شده برای پذیرش، از ابتدای مهر ماه این فعالیت آغاز شده تا زمان بیشتری داشته باشیم و نسبت به سال های گذشته پذیرش مناسب‌تری را شاهد باشیم.

حجت الاسلام‌والمسلمین شمس در پایان ضمن تقدیر از زحمات ائمه جمعه در امر پذیرش، به بیان آمار ثبت‌نام‌کنندگان به تفکیک شهرستان‌ها پرداخت و از ائمه جمعه درخواست کرد جهت دعوت از نوجوانان و جوانان علاقه مند جهت فراگیری علوم دینی در خطبه های نماز جمعه و سایر برنامه های خود تبلیغات مناسبی را داشته باشند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha