جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان از سفر دو روزه مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به این استان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا صابریان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در رأس هیئتی، طی سفر دو روزه در روز شنبه ۹ آذرماه به استان سمنان سفر می‌کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان سمنان، با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، به این استان تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای سفر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دیدار با اساتید حوزه های علمیه خواهران استان سمنان و نشست با نمایندگان هیئت امنا و مؤسسین مدارس علمیه استان از جمله برنامه های مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در این سفر است.

حجت الاسلام صابریان خاطرنشان کرد: دیدار با جمع برگزیده ای از علما و روحانیت استان و حضور در نشست خبری و میزگرد صداوسیمای مرکز سمنان و بازدید از برخی از مدارس علمیه خواهران استان سمنان و حضور در نشست فصلی مدیران مدارس حوزه خواهران استان سمنان از دیگر برنامه های حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در این سفر دو روزه به استان سمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha