شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ همایش اخلاق و سلوک انقلابی با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، همایش اخلاق و سلوک انقلابی با سخنرانی آیت الله محمد تقی مصباح یزدی دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در محل مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.

سلسله نشست های دیدار با علما و اساتید و اخلاق عمومی از جمله برنامه هایی است که با تاکید حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در راستای تقویت جنبه های معنوی و درس گیری اخلاق عملی طلاب این حوزه پنجشنبه هر هفته و نیز در مواقع و مناسبت های مختلف برگزار می شود.

لازم به ذکر است، توجه به اخلاق عملی و رفتار اجتماعی طلاب در مسیر رسالت و وظیفه آنان نسبت به جامعه، نظام و بین الملل از کارهایی است که می بایست در حوزه علمیه مدنظر قرار گیرد که از این منظر، جلسات اخلاقی و دیدار با علما و اساتید بر جسته از جمله همایش پیش رو، برگزار می گردد.

حوزه علمیه خراسان از اساتید، روحانیون و طلاب برادر و خواهر مشهد دعوت کرده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از رهنمودهای آیت الله مصباح یزدی در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha