پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نئے مرکزی صدر منتخب 

حوزه/ در پایان گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان زاهد مهدی و عارف حسین به عنوان نامزد ریاست این سازمان معرفی شدند و در نهایت عارف حسین با رای بیشتر به عنوان رئیس این سازمان انتخاب شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» سازمان دانشجویان امامیه پاکستان گردهمایی سالیانه و سه روزه خود را در 23 نوامبر در حوزه علمیه جامعه المصطفی لاهور آغاز کرد.

 سازمان دانشجویان امامیه همایش امسال خود را با عنوان «اتحاد ملت و استحکام پاکستان» برگزار کرد. در این همایش سالانه، اعضای سازمان از سراسر پاکستان شرکت کردند و روحانیون برجسته نیز در این گردهمایی سخنرانی کردند.

در پایان گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، زاهد مهدی و عارف حسین به عنوان نامزد ریاست این سازمان معرفی شدند و در نهایت عارف حسین با رای بیشتر به ریاست این سازمان انتخاب شد.

رئیس جدید سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، دانشجوی دانشگاه اسلامی اسلام آباد، رئیس سابق سازمان دانشجویان امامیه شعبه شهر گلگیت، و دبیر سابق این سازمان است.

گفتنی است سازمان دانشجویان امامیه پاکستان یک سازمان مردمی متشکل از دانشجویان و طلاب و دانش‌آموزان پاکستانی است که در جهت ترویج گفتمان انقلاب و امام خمینی در پاکستان فعالیت می ‌کند.

این سازمان که ساختار، آرمان‌ها، اهداف و برنامه‌های آن شباهت زیادی به بسیج دارد هر سال با برگزاری چند کنفرانس و اردوی دانش ‌آموزی و دانشجویی و برنامه‌های مناسبتی و البته چاپ کتاب و نشریات هفتگی و ماهانه، نقش مهمی در حضور و نفوذ فرهنگ انقلابی در پاکستان دارد.

سازمان دانشجویی امامیه چند سالی است که به ساخت فیلم و موسیقی هم روی آورده است و دارای اداره‌های مختلفی است که بزرگ ترین اداره، مجمع یا مجلس نظارت با 19 نفر عضو متشکل از علما و کارشناسان موضوعات مختلف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha