پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور اساتید و طلاب حوزه علمیه کرمانشاه در محل خدمت « شهید امنیت وطن »

حوزه/ اساتید و طلاب حوزه علمیه کرمانشاه با حضور در محل خدمت « شهید امنیت وطن » کلانتری ۱۴ الهیه به مقام شامخ شهدای عرصه نظم و امنیت، ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، امروز اساتید و طلاب حوزه علمیه کرمانشاه با حضور در محل خدمت « شهید امنیت وطن » کلانتری ۱۴ الهیه به مقام شامخ شهدای عرصه نظم و امنیت، ادای احترام کردند.

 مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه جای تبریک دارد به ناجا که چنین افسران رشید و انسانهای والایی را تقدیم امنیت و حفاظت از ناموس مردم می کند،اظهار داشت: اغتشاشات اخیر، فتنۀ اکبر و بی نظیری بود که با اخبار افشا شده از طرف دشمنان آنها برای رسیدن به اهداف پلید خود، قصد کشتار نیمی از جمعیت ایران اسلامی را داشتند.

وی تصریح کرد: با جانفشانی و مقاومت نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و بسیج، با تقدیم افسران لایقی مانند « شهید ایرج جواهری - مدافع امنیت وطن» این فتنه ناکام و بار دیگر آرامش به مردم برگشت.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه باید به همه عزیزان امنیتی، انتظامی،سپاه، بسیج و ارتش که در این حوادث شبانه روز، جان برکف بدنبال ایجاد امنیت برای مردم بودند، خدا قوت گفت: سربازان ولایت با شناسایی عاملین و سر شاخه های آشوب و  بی نظمی و دستگیری آنها و سپردن نوکران استکبار جهانی به دست قانون، خدمتی فراموش نشدنی به مردم انقلابی را انجام دادند.

وی با خطاب به پرسنل خدوم ناجا گفت:جای تبریک دارد که با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی که شما عزیزان دارید، مردم در آرامش و خیال راحت بدنبال زندگی روز مره خود هستند.

اساتید و طلاب حوزه علمیه کرمانشاه با حضور در محل خدمت « شهید امنیت وطن » کلانتری ۱۴ الهیه به مقام شامخ شهدای عرصه نظم و امنیت، ادای احترام کردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان اظهار داشت: حضور اساتید ؛طلاب و روحانیت حوزه علمیه در محل کلانتری ۲۴ ، محل خدمت « شهید امنیت وطن » پاسداشت جایگاه رفیع شهادت و تقدیر و تشکر از ایجاد کنندگان نظم و امنیت می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha