جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: هم اندیشی اساتید و مدیران مدارس علمیه و استفاده از نظرات آنان عامل مهمی در پیشرفت فعالیت های حوزه علمیه است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه دیدار با مدیران مدارس علمیه استان قزوین از حضور باشکوه و با بصیرت آحاد ملت ایران در راهپیمایی حمایت از ولایت قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز اقتدار ،عظمت و امنیت حاکم بر ایران اسلامی در دنیا زبانزد است که باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب برآمده از خون شهدا امروز با قدرت در برابر همه تهدیدها و تحریم ها ایستاده است که این امر مرهون رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: آحاد ملت ایران در راهپیمایی های اخیر در شهرهای مختلف کشور که باشکوه و به یادماندنی برگزارشد ،با حضور خود اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به دنیا نشان دادند.

وی به نقش تاثیرگذار اساتید مدارس علمیه قزوین پرداخت و بیان کرد: هم اندیشی اساتید و مدیران مدارس علمیه و استفاده از نظرات آنان عامل مهمی در پیشرفت فعالیت های حوزه علمیه می باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: برگزاری سلسله جلسات و نشست های اساتید و مدیران باعث هم اندیشی بهتر و بررسی مسائل و مشکلات در فضایی صمیمی می شود که امیدواریم این نوع نشست ها در مدارس علمیه قزوین بیش از پیش برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha