چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی زرندی

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت الله میرمحمدی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله سید ابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

ارتحال فقیه پارسا و مفسّر قرآن حضرت آیت‌الله حاج سید ابوالفضل میر محمدی زرندی (ره) عضو فعال و برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان از مدرسین برجسته علوم اسلامی و تفسیر قرآن بود که سال‌ها در کرسی تدریس سطوح عالی حوزه، منشأ برکات علمی و اخلاقی فراوانی گشت و با حضور مؤثر در نهادهای علمی، دانشگاهی و قضایی اندیشه و عمل خود را وقف خدمت عالمانه و متعهدانه به‌نظام اسلامی نمود.

وجود نام وی در اطلاعیه‌های ضد طاغوت گواه پیشینه مبارزاتی این عالم نستوه است چنانکه تا آخر صادقانه ولایت‌فقیه را همراهی و یاوری کرد.

سابقه درخشان این عالم جلیل‌القدر درحوزه و دانشگاه سرشار از زهد، تقوا، اخلاق و تواضع علمی بود. «تفسیر قرآنی بلاغ» از آثار ماندگار و گران‌قدر آن روحانی مبارز و مجاهد است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، به‌ویژه حضرت آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال خواستار است.

گفتنی است، آیت‌الله سید ابوالفضل میر محمدی زرندی درسال‌ ۱۳۰۲ هجری‌ شمسی‌ در بخش‌ زاویه‌ زرند از توابع‌ شهرستان‌ ساوه‌ در خانواده‌ای‌ مذهبی‌ دیده‌ به‌ جهان‌ گشود. پیکر ایشان روز دوشنبه چهارم آذرماه از مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع می‌شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha