جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هیسپان تی وی

حوزه/ خواسته های صنفی «اتحادیه کارگران اتومبیل» از جنرال موتورز و سهم نبردن کارگران از برخی پیشرفت های اقتصادی، موضوع این هفته برنامه «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اعتصاب «اتحادیه کارگران اتومبیل» از جنرال موتورز و سهم نبردن کارگران از برخی پیشرفت های اقتصادی، ضربه سنگینی به ترامپ وارد کرده است. اعتصاب کارگران جنرال موتورز اولین اقدام اتحادیه از زمان توقف دو روزه کار در سال 2007 بود.

در این قسمت از  برنامه «شکاف اقتصادی» این موضوعات بررسی خواهد شد که چرا جنرال موتورز کارمندان موقت با دستمزد کم را استخدام کرده و بسیاری از مشاغل را در خارج از کشور برون سپاری کرده است؟ آیا این اعتصاب نشانه آن است که باید اوضاع بدی برای صنعت خودرو پیش بینی کنیم؟ آیا آینده این صنعت در معرض خطر است و آمریکا در آستانه رکود اقتصادی است؟

همچنین در بخش دیگری واکاوی می شود که وعده رئیس جمهور؛ دونالد ترامپ به تولیدکنندگان برای بازگرداندن کارخانه های خود چه می شود؟

برنامه «شکاف اقتصادی» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha