پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محفل انس با قران

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: محفل انس با قرآن کریم با حضور طلاب مدرسه علیمه امام صادق (ع) شهرستان قروه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محفل انس با قرآن کریم، امروز با حضور طلاب مدرسه علیمه امام صادق (ع) شهرستان قروه برگزار شد.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی؛ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه در حاشیه این محفل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی این مدرسه علمیه برگزاری منظم محفل انس با قرآن کریم می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: خوشبختانه استقبال طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) از این برنامه بسیار خوب بوده است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: از مزایای برگزاری این محافل می توان به آشنایی بهتر طلاب به مضامین عمیق کلام خداوند متعال و نیز آشنایی بیشتر با روانخوانی، قرائت و صوت قرآن اشاره کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه اظهار داشت: ان‌شاء الله این برنامه به صورت منظم هر هفته برگزار می شود و سعی داریم که این امر را برای طلاب نهادینه کنیم تا بتوانیم که آموزش های قرآن را برای طلاب آسان نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha