پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیرضا انجم شعاع

حوزه / حجت الاسلام انجم شعاع گفت: مقاله نویسی در حوزه، دامنه گسترده‌ای دارد و محدود به موضوع‌های خاصی نیست و این یک نقطه قوت برای پژوهش‌های حوزوی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان کرمان، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه امام صادق (ع) جیرفت، با تأکید بر نقش پژوهش در بالندگی حوزه‌های علمیه، گفت: در بعضی از موارد مقاله نویسی تبدیل به کپی برداری می‌شود که این آسیبی برای پژوهش است.

وی با بیان این که طلاب ظرفیت خوبی برای مقاله نویسی دارند، اظهار داشت: طلاب باید به نحوی کار کنند که بتوانند نوآوری در مطلب داشته باشند و در این راه نظریه‌ها و برداشت‌های خود را ارائه دهند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان همچنین خاطر نشان کرد: مقاله نویسی در حوزه دامنه گسترده‌ای دارد و محدود به موضوع‌های خاصی نیست و این یک نقطه قوت برای پژوهش‌های حوزوی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقش اساسی مطالعه در مسیر طلبگی، اذعان کرد: مطالعه صحیح سبب بالا رفتن سطح طلاب در تبلیغ، تحقیق و روابط اجتماعی آن‌ها خواهد شد.

انجم شعاع با تأکید بر نیاز به آموزش روش‌های جدید پژوهش در مدارس علمیه، ابراز داشت: در مقاله نویسی، حجم‌ها و موازین باید رعایت شود، و تمام جزئیات با هم ارتباط معناداری داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha