چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: امروز دو گزینه پیش روی ما قرار دارد: یا اینکه در برابر آمریکا سرتسلیم فرود آوریم و لبنان را در اختیار آنها قرار دهیم و یا اینکه قدرت و امکانات خود را حفظ کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ محمد یزبک رئیس شورای شرعی حزب الله لبنان امروز در نشستی با حضور جمعی از مسئولان لبنان گفت: پاسبانی از میهن که برای همه ما عزیز و محترم است با وحدت و دوستی و ایستادگی در برابر دشمنان کشور حاصل می شود، زیرا ما امروز در لبه پرتگاهی مهم برای ترسیم آینده کشور قرار داریم؛ همان کشوری که می خواهیم مستقل و عزیز و قدرتمند باشد.

در این نشست دکتر حمد حسن رئیس اتحادیه شهرداری های بعلبک گفت: شیخ یزبک سایبانی برای محبت و دوستی است که وجودش برای تمام مردم منطقه با گرایش های مختلف مایه خیر و برکت است و ما در بعلبک و هرمل به حکمت ایشان نیازمندیم به ویژه اینکه مردم بعلبک در مراحل مختلف، وفاداری خود را به مقاومت ثابت کرده و با جان و مال خود در برابر دشمن صهیونیستی و تکفیری ایستاده اند.

در ادامه این نشست شیخ یزبک این پرسش را مطرح کرد که آیا ما کشوری می خواهیم که راه نفوذ را بر تمام دشمنان ببندد یا اینکه می خواهیم کشورمان عرصه توطئه های آمریکا و اسرائیل و مزدوران آنها باشد؟

وی افزود: با وجود مشکلات و سختی هایی که با آن روبرو هستیم، دخالت آمریکا بر همه روشن شده و اکنون آمریکایی ها مردم لبنان مخیر کرده اند که اگر دست از دشمنی با اسرائیل بردارند گشایش اقتصادی در انتظار آنها خواهد بود و در غیر این صورت اوضاع بدتر خواهد شد.

رئیس شورای شرعی حزب الله تاکید کرد: این توهم که "ضعیف ماندن به صلاح لبنان است و اینکه اسرائیل قدرتی شکست ناپذیر است"، توسط مقاومت باطل شد و اکنون لبنان با تکیه بر مردم و ارتش و مقاومت خود قدرمند است و این قدرت با بریدن دست دشمن اسرائیلی و توطئه گران تقویت می‌شود و همه بدانند که قدرت لبنان در این است که عزیز و با کرامت باشد.

شیخ یزبک خاطرنشان کرد: گروه های لبنان باید دور همه جمع شوند و با هم گفتگو کنند تا همه باهم راه چاره ای برای این اوضاع بیابیم و به شرایط حساس کنونی نیز توجه داشته باشیم و لبنان جدید را خودمان با دستان خویش بسازیم و امروز دو گزینه پیش روی ما قرار دارد: یا اینکه در برابر آمریکا سرتسلیم فرود آوریم و لبنان را در اختیار آنها قرار دهیم و یا اینکه قدرت و امکانات خود را حفظ کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha