شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیج مستضعفین مقدمه تشکیل حکومت جهانی اسلام بوده و ایران اسلامی محور مقاومت و الگوی تمامی بسیجیان جهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در جمع متخصصین بسیج اقشار استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: بهترین تشبیه در خصوص شجره طیبه بسیج را می‌توان در آیات قرآنی جستجو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: امروز بسیجیان ما می توانند با حضور شان در بخش های فرهنگی، اقتصادی، واجتماعی وسیاسی نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ شاهرودی اظهار داشت: در عراق و یمن و لبنان و سوریه نقش بسیج مردمی آن کشورها روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: بسیج هیمنه استکبار جهانی را در منطقه فروریخته است و دشمنان اسلام و مسلمین چاره‌ای جز تسلیم و عقب‌نشینی در برابر تفکر بسیج مستضعفین جهان ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی افزود: ایران اسلامی محور مقاومت و بسیجیان ایران الگوی تمامی بسیجیان جهان هستند.

وی بیان کرد: مبارزه با طاغوت هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران و مبارزات امام خمینی(ره) بود و در همین راستا امام راحل به شوروی نامه نوشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: تفکر بسیج در هر جا حضور می‌یابد مشکلات و موانع را رفع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیج مستضعفین مقدمه تشکیل حکومت جهانی اسلام بوده و ایران اسلامی محور مقاومت و الگوی تمامی بسیجیان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌ شاهرودی افزود: تفکر بسیج کشور را از همه طوفان‌ها به سوی ساحل آرامش می‌رساند و اگر سپاه و بسیج نبودند این عزت و اقتدار وجود نداشت.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: با ایمان راسخ و بصیرت حداکثری از تفکر مترقی بسیج دفاع نماییم و در تقویت این تفکر بکوشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha