جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ناصری یزدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع راهپیمایان میثاق با ولایت گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب عامل ناکامی همه فتنه‌ها و توطئه‌های علیه انقلاب اسلامی است و همه دشمنان را به معنای واقعی کلمه از ضربه زدن به انقلاب ناامید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یزد، پیش از ظهر امروز در پایان راهپیمایی میثاق با ولایت شهر دارالعباده یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، در سخنانی در جمع مردم با تقدیر از حضور مردم انقلابی یزد در این راهپیمایی اظهار کرد: سه اصل «دین محوری»، « مردم» و « رهبری» در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مهم است و حضرت امام خمینی(ره) بر مبنای این سه اصل و با تأسی از قیام اباعبدالله الحسین(ع)و احیای فرهنگ حسینی  قیام کرد و با بیدارکردن مردم و تقویت هویت دینی آن‌ها، دوران طاغوت را به پایان رساند.

وی تقویت این سه اصل انقلاب را از سوی مسئولان و تقویت دین مداری توسط مردم را خواستار شد و افزود: پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه از مسائل بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطر نشان کرد:  ما هیچ زمانی نباید به فکرمان بیفتد که چرا رهبری در فلان موضوع این تصمیم را گرفتند، ما همیشه باید تابع محض ولایت باشیم چرا که در طول سال‌های گذشته در برابر حجم عمده فتنه‌ها و توطئه‌ها، تنها با تصمیمات و هدایت‌های رهبری انقلاب، به پیروزی رسیدیم.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: دشمن هر روز در حال توطئه است و متأسفانه عده‌ای ناآگاه و یا معاند با برنامه‌های دشمن همراه می‌شوند و در برخی عرصه‌ها شاهد آشوب‌هایی هستیم که به جان و مال مردم خسارت وارد می‌کنند.

وی وجود نعمت رهبری در جامعه اسلامی را حرکت دهنده این انقلاب و برنامه‌ریزی برای مقابله و چگونگی برخورد با دشمنان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: شرف، عزت، حرکت موجود و هر آنچه که امروز ما در کشور داریم، به وسیله رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و بصیرت‌دهی به مردم و سپس هدایت‌های مقام معظم رهبری در طول ۳۰ سال گذشته بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با محکومیت اقدامات اغتشاشگران گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب عامل ناکامی همه فتنه‌ها و توطئه‌های علیه انقلاب اسلامی است و دشمن در طول سال‌های گذشته هر اقدامی که توانست علیه ایران انجام داد، اما مقام معظم رهبری همه دشمنان را به معنای واقعی کلمه از ضربه زدن به انقلاب ناامید کرد.

آیت الله ناصری یزدی با ابراز همدردی با اقشار مختلف مردم در خصوص فشار های اقتصادی بیان کرد: مسئولان به حل مشکلات مردم بپردازند  و اگر تلاش کنیم می‌توانیم در تمام عرصه‌ها روی پای خود بایستیم و خود را به گونه‌ای تقویت کنیم که هیچ زمانی فشار دشمنان نتواند بر روی ما اثر کند.

وی با هشدار نسبت به سستی مسئولان در زمان سختی و معیشت مردم تأکید کرد: مردم و مسئولان باید در کنار همدیگر باشند و در دینداری یکدیگر کمک حال هم باشند.

امام جمعه یزد ادامه داد: مسئولان زمینه رشد و تقویت اقتصادی، دینی، فرهنگی کشور را فراهم کنند و از دعواهای حزبی و سیاسی به کلی پرهیز نمایند.

ناصری یزدی تصریح کرد: اگر ما چند سال دیگر سختی‌ها را تحمیل کنیم، به سطحی از خودکفایی علمی، اقتصادی می‌رسیم که هیچ کشوری در جهان نتواند کوچکترین خسارتی به ما وارد کند.

وی از قوه قضاییه خواست مسیر مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی را با جدیت هر چه بیشتر دنبال کند و ریشه فساد در اقتصاد کشور را بخشکاند.

امام جمعه یزد در بخشی از سخنانش به ظلم بی شمار استکبار جهانی به خصوص آمریکا و انگلیس در دوران طاغوت به ملت ایران اذعان کرد: دلسوزی های استکبار در شرایط فعلی یک دروغ و به امید تاراج منابع عظیم ملت است زیرا در زمان طاغوت که تمام منابع ایران را به راحتی به تاراج می‌بردند مردم ایران در فقر و سختی بودند.

آیت الله ناصری با انتقاد از بیان دروغ‌های دشمن توسط برخی افراد به اصطلاح روشنفکر تصریح کرد: چرا این افراد و برخی اساتید دانشگاه به جای اینکه جوانان را در راستای تقویت انقلاب هدایت کنند به تفرقه افکنی مشغول هستند؟

وی ادامه داد: اگر دشمنان قرار بود به فکر مردم کشوری باشند، به فکر مردم عربستان سعودی، لیبی و تونس می‌بودند که همه جانبه حاکمانشان با این مستکبران همراهی کردند، ولی نه تنها به آن‌ها کمک نکردند بلکه در هنگامی که دیگر سودی برای آن‌ها در کشورشان وجود نداشت، انواع فتنه‌ها را به آن ها تحمیل کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha