پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه مردم تبعیض‌ و فساد در دستگاه اداری را تحمل نمی‌کنند، گفت: اگر بناست‌ مسئولان حقوق نجومی دریافت کنند، آیا می‌توانند درد کارگری که چند ماه حقوق نگرفته باشد یا بنزین گران شود را درک کنند! به همین دلیل مسئولان باید مثل طبقه ضعیف جامعه زندگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در سومین یادواره ۳۸ شهید شهر کوت سید نعیم و کنگره شهدای بسیج ناحیه دشت آزادگان در مسجد صاحب‌الزمان(عج)، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) بهترین الگو سیاستمداران و مسئولان در نظام مقدس اسلامی هستند و آنها نیز ابتدا خود و خانواده‌شان در خط مقدم بودند، مسئولان در دوران کنونی باید خود و خانواده‌شان در اولویت باشد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: اگر بناست‌ مسئولان حقوق نجومی دریافت کنند، آیا می‌توانند درد کارگری که چند ماه حقوق نگرفته باشد یا بنزین گران شود را درک کنند! به همین دلیل مسئولان باید مثل طبقه ضعیف جامعه زندگی کنند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان در نظام مقدس اسلامی مثل طبقه متوسط زندگی کنند آن وقت طاغوت درون خود را نیز بیرون کرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که باید فرزندانی تربیت کرد تا در هنگام دریافت مسئولیت مثل طبقه متوسط جامعه زندگی کنند، ادامه داد: در صورت تحقق این مسئله مردم امیدوار و دیگر در خیابان‌ها اعتراض نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که مردم در تمام چهل سال انقلاب سخت‌ترین فشارها را تحمل کردند؛ چراکه امام آنها نیز این‌گونه زندگی می‌کند، گفت: در چهل سال گذشته مردم تحریم‌ها را تحمل کرده و از این به بعد نیز تحمل می‌کنند. مردم سختی‌ها و فشارها را تحمل اما تبعیض‌ها و فساد در دستگاه اداری را تحمل نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پایان با اشاره به تلاش‌ها مسئولان برای کاهش فاصله طبقاتی عنوان کرد: معنای حضور مردم در صحنه‌ها و راهپیمایی اخیر عدم گله‌مندی نیست بلکه احساس که این بار دشمن از حضور مردم معترض و رنج دیده سوء استفاده کرده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha