جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رونمایی

به همت دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در قم و با سخنرانی آیت الله استادی از مجموعه ۵ جلدی تفسیر کشف القناع شهید قاضی نورالله شوشتری رونمایی می شود.

 به گزارش خبرگزاری حوزه دفتر نمایندگی بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی در قم، نشست علمی «مروری بر اندیشه ها و میراث قرآنی شهید قاضی نورالله شوشتری" را در روز پنج شنبه هفتم آذرماه سال جاری از  ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن نشست شیخ طوسی(ره) این نمایندگی برگزار می کند.

در این مراسم از مجموعه تفسیری تازه انتشار یافته ی شهید قاضی نورالله شوشتری توسط بنیاد پژوهشهای اسلامی با عنوان «سلسله التراث التفسیری للشهید قاضی نورالله التستری» رونمایی می شود.

محورهای این نشست علمی در سه حوزه کتاب شناسی، شناخت اندیشه ها و شخصیت شناخت است که در محور کتاب شناسی، آثار آن اندیشمند و مفسر برجسته جهان تشیع، توسط محققان این اثر، حجج الاسلام و المسلمین علی فاضلی، محمدرضا فاضلی و محمدجواد محمودی ارائه می شود.

بنابر این گزارش، تبیین اندیشه شناسی شهید قاضی نورالله شوشتری را حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد و حجت الاسلام و المسلمین نجارزادگان ارائه خواهند کرد.

 گفتنی است: در این نشست همچنین آیت الله استادی و حجت الاسلام و المسلمین سید محمودمرعشی نجفی به ایراد سخنرانی با محوریت شخصیت شناسی شهید قاضی نورالله شوشتری می پردازند، ضمن آن که در پایان این مراسم از مجموعه ۵ جلدی تفسیر کشف القناع شهید قاضی نورالله شوشتری رونمایی به عمل می آید.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha