پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: بسیجیان در طول 40 سال از انقلاب اسلامی به جهانیان آموختند که نه تنها در عرصه دفاع از ایران اسلامی، بلکه در عرصه های اجتماعی ، سیاسی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... نیز باید جهادی وارد میدان شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان محمدیه که در مسجد جامع این شهر برگزارشد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان مخلص و فداکار  در هشت سال دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ عاشورا، در برابر دشمنان اسلام ایستادند و به تمام جهان درس آزادگی و ایستادگی را آموزش دادند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در طول 40 سال از انقلاب اسلامی به جهانیان آموختند که نه تنها در عرصه دفاع از ایران اسلامی، بلکه در عرصه های اجتماعی ، سیاسی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... نیز باید جهادی وارد میدان شد.

موسوی موینی، ولایت پذیری را شاخصه اصلی بسیج دانست و ادامه داد: بسیج یکی از برکات انقلاب و از پدیده های بسیار شگفت آور است  که امام بزرگوار با دید الهی و حکمتی که خدای متعال به ایشان ارزانی کرده بود، آن را برای کشور و انقلاب به یادگار گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha