جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم دنکوب

حوزه/ بسیج، حافظ و نگهبان ارزش ها و آرمان های انقلاب است و ریشه در متن جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سرهنگ جواد جعفریان، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان بندرترکمن، بیان کرد: امروزه حرکت هایی در دنیا نمایش داده می شود که نشان از عظمت، نفوذ و تفکر بسیج است؛ اخلاص و شجاعت بسیجیان در تمام عرصه ها موجب از بین رفتن نقشه دشمنان و بیگانگان می شود.

وی، تقوا و مجاهدت را دو عامل  پیروزی در میدان نبرد دانست و ادامه داد: تقوا و جهاد در راه خدا، از اساسی ترین شروط پیروزی است که در سیره اهل بیت علیهم السلام به چشم می خورد که باید از آن به نحو احسن استفاده  کرد و محافظ آن بود.

فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن تاکید کرد: آنچه در دنیای امروز از ضروریات دین به شمار می آید بصیرت داشتن و بصیر بودن است؛ اقشار جامعه هم خود باید بصیر باشند و دید واقع گرایانه داشته باشند، آمادگی لازم  برای خدمت رسانی به وطن را داشته و افراد را آگاهی دهند.

 جعفریان خاطرنشان کرد: بسیجیان جوان باید انسجام همه جانبه با مردم جامعه، تبیین و گفتمان سازی رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، کمک به تحقق جامعه اسلامی بر مبنای پیاده کردن آرمان های انقلاب را از برنامه های اساسی خود قرار دهند و اهداف نظام را شناسایی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha