جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم کابوسی

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان، هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای انتقال عالمانه تفکر بسیجی به جامعه دانست و گفت: امروز قدم‌های خوبی نسبت به بسیج در حوزه‌های علمیه برداشته ‌شده است و طلاب بسیجی در کنار دانش‌افزایی و تقویت بنیه علمی، به انتقال مفاهیم صحیح انقلاب و اسلام نیز بپردازند.

 خانم مریم میرکریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، بیان کرد: بسیج، ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در پنجم آذر ماه سال 1358 فرمان تشکیل آن صادر شد.

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان افزود: در ارزش و فضیلت تفکر بسیجی همان بس که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند: «بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است»؛ تفکر بسیجی نوای دلنشینی است که اگر در کشوری طنین انداز باشد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد بود.

میرکریمی با اشاره به اینکه انقلاب همچنان نیازمند تفکر بسیجی است، ادامه داد: پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است.

وی، هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای انتقال عالمانه تفکر بسیجی به جامعه دانست و خاطر نشان کرد: امروز قدم‌های خوبی نسبت به بسیج در حوزه‌های علمیه برداشته ‌شده است و طلاب بسیجی در کنار دانش‌افزایی و تقویت بنیه علمی، به انتقال مفاهیم صحیح انقلاب و اسلام نیز بپردازند.

استاد حوزه خواهران اضافه کرد: مدیر، اساتید، کارکنان و طلاب بسیجی مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، شهدا، جانبازان، ایثارگران، تلاش می کنند تا با پیشرفت های علمی و فکری خود زمینه رشد و تفکر بسیجی را در مراکز علمی فراهم نموده و با خلاقیت، نوآوری و تکیه بر این تفکر، به تبلیغ و ترویج ارزش های انقلابی و اسلامی بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha