جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی

حوزه/ نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، با بیان اینکه سبک مدیریتی مقام معظم رهبری دقیقاً مطابق با حضرت امام راحل(ره) است، گفت: حضرت امام خامنه‌ای، دقیقاً همان مدیرت و راهبری امام خمینی(ره) را دنبال کرده و همان‌گونه مردم را رهبری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در نشست بصیرتی طلاب مدارس علمیه بهبهان، به تبیین ابعاد مختلف آشوب‌های چند روز اخیر کشور پرداخته و ضمن یادآوری سختی‌های سربازان و رزمندگان اسلام در ادوار گذشته، اظهارداشت: این فتنه بنا به گزارشات مختلف از خطرناک‌ترین فتنه‌های امنیتی بود که رهبر معظم انقلاب از سال ۹۶ به همگان گوشزد فرموده و اخیراً هم در دیدار ارتشیان فرمودند نیروهای مسلح برای فتنه آماده باشند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه بیش از یک هزار میلیارد خسارت فقط در حوزه بانکی به کشور وارد شده است، گفت: آیا این اغتشاش‌گران، از مردم بودند و دلشان برای مردم می‌سوخت!؟ آن‌کسانی که سر راه نوامیس مردم را می‌گرفتند و راه‌های اصلی را مسدود می‌کردند، اگر قدرت به دستشان بیافتد با مردم چه می‌کنند؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، در ادامه با اشاره به سبک مدیریتی امام خمینی(ره)، بیان کرد: حضرت امام خامنه‌ای، دقیقاً همان مدیرت و راهبری امام خمینی(ره) را دنبال کرده و همان‌گونه مردم را رهبری می‌کند.

استاد حوزه علمیه خوزستان، ادامه داد و افزود: مقام معظم رهبری با ورود به‌موقع در مساله گرانی بنزین از تبعات بعدی آن‌که حتی ممکن بود در کار دولت اختلالاتی پیش آید، جلوگیری کرده و دولت و نظام اسلامی را حفظ کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، در پایان خطاب به طلاب و روحانیون گفت: تنها راه نجات از فتنه‌ها برای شما حوزویان بصیرت، معنویت و خوب درس خواندن است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha