جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجتماع 5 هزار نفری بسیجیان

حوزه/ در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان اهواز تأکید شد که بسیجیان در همه عرصه‌ها برای حفاظت از دستاوردهای نظام و صیانت از حقوق اساسی ملت آماده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان با حضور پر شور طلاب، روحانیون و سایر اقشار بسیج در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این اجتماع، پس از اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، اظهار داشت: امروز در سالروز تأسیس بسیج مستضعفین از سوی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، با اقتدا به شهدا جمع شده‌ایم تا بار دیگر  آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب، عربستان مزدور و همه کسانی که بدخواه جمهوری اسلامی هستند، بدانند بسیج همچنان محکم و استوار در صحنه انقلاب اسلامی حضور داشته، دارد و خواهد داشت.

وی بسیج را عصاره ملت و عنصری برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور گمنام بسیجیان در صحنه‌های صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب آن‌هم به‌صورت داوطلبانه یکی از شاخصه‌های مهم بسیج است.

همچنین در ادامه این مراسم، آیت الله موسوی جزایری، عضو مجلس خبرگان رهبری، طی سخنانی بر لزوم آمادگی کامل بسیجیان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

همچنین در انتهای این برنامه بر آماده بودن بسیجیان در همه عرصه‌ها برای حفاظت از دستاوردهای نظام و صیانت از حقوق اساسی ملت تأکید شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha