پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: مسئولان دولت باید از جریانات اخیر درس بگیرند و قبل از اجرای اقدامات مهم، زمینه پذیرش آن را با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به طرح ها فراهم کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در کلاس درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیر با اشاره به حوادث اخیر پس از افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: متاسفانه علیرغم اینکه این کار مصوب سران قوا بود، اما در مورد نحوه اجرا و زمان آن از سوی دولت بی تدبیری صورت گرفت و باعث ناراحتی مردم شد و دشمنان نیز از این فرصت استفاده کرده و اعتراضات مردم را به آشوب و نا امنی ایجاد کردند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری باعث شد توطئه دشمنان نسبت به اسلام و انقلاب خنثی شود، گفت: دشمنان طراحی پیچیده و برنامه‌های متعددی داشتند اما مقام معظم رهبری با تصمیم خود مبنی بر حمایت از تصمیم سران قوا هم راه توجیه را بر مسئولان بست و هم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مقام معظم رهبری حمایت خود را مشروط قرار دادند و فرمودند مسئولان تلاش کنند بار گرانی بر مشکلات مردم اضافه نشود.

مسئول مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر افزود: مسئولان دولت باید از جریانات اخیر درس بگیرند و قبل از اجرای اقدامات مهم، زمینه پذیرش آن را با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به طرح ها فراهم کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم. 

وی بیان داشت: اکنون که هم مقام معظم رهبری هر چند مشروط حمایت کردند و از طرفی بدخواهان نظام چهره واقعی خود را در این حوادث نشان دادند وظیفه همه مردم ایجاد وحدت و اطاعت از ولی فقیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha