جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه آموزشی توجیهی قرآن

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: کارگاه یک روزه آموزشی توجیهی طرح ملی حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم(۱۴۵۳) امروز در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگاه یک روزه آموزشی توجیهی طرح ملی حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم(۱۴۵۳) امروز در بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در این کارگاه با اشاره به برگزاری کارگاه یک روزه آموزشی توجیهی طرح ملی ۱۴۵۳ در بوشهر، اظهار کرد: کارگاه یک روزه آموزشی توجیهی طرح ملی حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم(۱۴۵۳) امروز سه شنبه، ۵ آذرماه با حضور مدیران دارالقرآن‌ها، سرگروه‌های آموزش ابتدایی سراسر استان و مربیان مراکز افق بقاع متبرکه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: حجت‌الاسلام هاشمی، مدرس این کارگاه از سوی ستاد راهبری حفظ قرآن کریم مستقر در سازمان اوقاف و امور خیریه بودند که ضمن تشریح و توجیه طرح و آموزش فنی، به سوالات شرکت‌کنندگان پیرامون طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم پاسخ دادند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی با رویکرد تکمیل چرخه حفظ قرآن کریم و باهدف توانمندی مربیان این رشته در انتقال تجارب خود به قرآن آموزان و فراگیر شدن انس و الفت با مفاهیم قرآنی و زندگی جامعه با قرآن کریم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha