جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هابیل خسروی

حوزه/ طی حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام هابیل خسروی، به عنوان مدیر جدید حوزه خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش از خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام هابیل خسروی به عنوان مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی منصوب شد.

در این حکم آمده است: حوزه علمیه خراسان یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان و نام آور در دانش‌های اسلامی طی قرن های مختلف بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید.

مدیر حوزه علمیه خراسان ابراز کرده است: صیانت و حفظ این میراث گران‌بها نیازمند تلاش مضاعف، و شکوفایی آن به مدیریتی عالم جامع و دلسوز نیاز دارد؛ بدین لحاظ و با نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری از صلاحیت های لازم، شما را به عنوان مدیر حوزه حوزه علمیه خراسان جنوبی به مدت یک‌سال منصوب می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در این حکم بیان داشتند، امید است در پرتو الطاف الهی، توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری ضمن استفاده از ظرفیت‌های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی های موجود حوزه علمیه خراسان با برنامه ریزی دقیق بتوانید زمینه رشد و پرورش جوانان متدین، فاضل و انقلابی را در راستای اهداف تحولی حوزه علمیه و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم سازید.

همچنین، مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم، از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی در مدت تصدی مدیریت استان تشکر نموده و آرزوی توفیق روزافزون را برای ایشان داشتند.

گفتنی است، حجت الاسلام خسروی پیش از این معاون آموزش حوزه علمیه خراسان جنوبی بوده است و نیز حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی، هم اکنون مسئولیت حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان را بر عهده دارد.

انتهای خبر/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha