پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اگر دولت نمی‌تواند از عهده مشکلات برآید، بسیج می‌تواند به کمک مسئولان آید، گفت: بحمدالله بسیج در برگیرنده بسیاری از اقشار بوده و افرادی که دارای تخصص و روحیه بسیجی هستند، امروزه می‌توانند کمک کار خوبی برای مسئولان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان اهواز، با تأکید بر اینکه بسیج در همه عرصه‌ها آماده خدمت گذاری به ملت است، اظهار داشت: بسیج یکی از بزرگ‌ترین هدیه‌های امام خمینی(ره) به ملت ایران بود که توانست با بسیج مردمی انقلاب را از گزند فتنه‌های عجیب دشمنان، مصون دارد.

وی با بیان اینکه بسیج امروز آماده خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف است، گفت: اگر دولت به‌تنهایی نمی‌تواند از عهده مشکلات کنونی برآید، بسیج این آمادگی را دارد که به کمک دستگاه‌های مختلف آید و وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه در میان بسیجیان، انسان‌های متخصص کم نیستند، تصریح کرد: بحمدالله بسیج در برگیرنده بسیاری از اقشار بوده و افرادی که دارای تخصص و روحیه بسیجی هستند، امروزه می‌توانند کمک کار خوبی برای مسئولان باشند.

آیت الله موسوی جزایری، تأکید کرد و گفت: بسیج یکی از ارکان اصلی حفظ دستاوردهای انقلاب و صیانت از حقوق مردم است که باید از ظرفیت آن، برای رفع مشکلات کشور استفاده کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان بر لزوم آمادگی کامل بسیجیان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha