جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تضعیف نهادهای انقلابی از اهداف مهم دشمن است، تصریح کرد: کارآمدی بسیج در طول این چهل سال موجب شده که دشمنان به طور شبانه روزی علیه این مجموعه مردمی توطئه افکنی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، بعدازظهر امروز در نشست طلاب بسیجی شهرستان قائمشهر، بسیج را تفکری ارزشمند در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: بسیج مجموعه ای برخواسته از متن جامعه اسلامی است و امروز هر ایرانی یک بسیجی است.

وی با بیان این که دشمن از گسترش فرهنگ انقلاب در جامعه اسلامی هراسان بوده است، افزود: به همین دلیل یکی از اهداف دشمن در طی این سال ها کمرنگ کردن ارزش های انقلابی در میان بوده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که با تکیه بر فرهنگ بسیج می توان از مشکلات و بحران ها عبور کرد، خاطرنشان کرد: در همین حوادث اخیر بسیج مردم و حضورشان در صحنه موجب خاموش شدن آتش فتنه در کشور شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در کمین نشسته تا به انقلاب و نظام ضربه بزند، افزود: اگر فرهنگ و تفکر بسیج در این جامعه به خوبی گسترش پیدا کند، هیچ فتنه ای در این کشور حادث نخواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن برای کلید زدن حوادث اخیر از سال ها قبل برنامه ریزی کرده بود، بیان داشت: ضد انقلاب و اشرار از اعتراض عادی مردم در جهت ایجاد آشوب و بلوا در کشور استفاده کردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که بسیج مردمی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی شد، افزود: دشمنان ملت ایران بدانند تا زمانی که این فرهنگ و تفکر اصیل انقلابی در کشور وجود دارد، نمی توانند به اهداف شومشان دست پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تبیین صحیح مبانی بسیج از سوی حوزویان در جامعه تأکید کرد و گفت: یکی از اهداف دشمن ایجاد تشکیک در اذهان مردم پیرامون نهادهای انقلابی کشورمان است که روحانیت وظیفه دارند با تبیین کارکردهای این نهادها، شبهه زدایی کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که تضعیف نهادهای انقلابی از اهداف مهم دشمن است، تصریح کرد: کارآمدی بسیج در طول این چهل سال موجب شده که دشمنان به طور شبانه روزی علیه این مجموعه مردمی توطئه افکنی کنند.

حجت الاسلام صادقی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت تقویت جایگاه بسیج در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: حفظ و تقویت جایگاه انقلاب اسلامی در گرو تقویت نهادهای انقلابی همچون بسیج است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha