چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار مجیدی

حوزه/ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر روحیه جهادی امثال سردار فرجی را در داخل کشور وجود داشت بسیاری از مشکلاتی موجود در زمینه اقتصادی رفع می شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، امشب در مراسم تقدیر از فرمانده بسیجی سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین (ع)، با تبریک به مناسبت هفته بسیج به ویژگی های اخلاقی سردار فرجی اشاره کرد و گفت: یکی از افرادی که نزدیک ترین شخص به شهید همدانی بود آقای فرجی بود که حتی کارهای شخصی ایشان را هم سردار فرجی انجام می دادند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تشکر از خدمات سردار فرجی یادآور شد: حضور امروز ما در این محفل در راستای همان فرهنگی است که بچه های رزمنده امثال سردار فرجی پایه ریز آن بوده اند.

وی ادامه داد: اگر این سوال را از من بپرسند که یک نفر را به عنوان مصداق بارز  مدیریت جهادی نام ببر قطعا نام حاج مهدی فرجی را اعلام خواهم گفت.

سردار مجیدی روحیه جهادی سردار فرجی را از ویژگی های اصلی او عنوان کرد و گفت: امروز در هفته بسیج به اینجا آمده ایم تا از یک بسیجی واقعی به نام سردار فرجی تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود:  سردار فرجی فرمانده ای است که در غالب های سازمانی نمی گنجد و در تمام این سال ها هر جا که احساس کرده است در آن جا مشکلی وجود دارد و نیاز به حضور هست در زمینه های مختلف وارد عمل می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) یکی از فعال ترین نفرات در حمایت از خانواده های شهدای مدافع حرم را سردار فرجی نامید و گفت: هر زمان که قرار است شهیدی به همدان بیاید حاج مهدی تا زمانی که مراسم خاکسپاری به پایان نرسیده است و خانواده شهید نیز آرام نشوند، ارام نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به اندازه ای سردار فرجی نسبت به خانواده شهدا حساس می باشندکه فرزندان شهدای مدافع حرم با دیدن ایشان گویی که پدر خود را دیده اند و سردار فرجی را با نام کوچک صدا می زنند.
سردار مجیدی با تاکید بر اینکه سردار فرجی با تمام وجود برای انقلاب خدمت کرده است بیان داشت: در این مراسم باید از خانواده ایشان هم حتما تشکر کنیم چرا که در تمام این سال ها همراهی آنها بسیارمشهود بوده است.

وی روحیه سردار فرجی را ستود و گفت: اگر روحیه جهادی امثال سردار فرجی را در داخل کشور وجود داشت بسیاری از مشکلاتی موجود در زمینه اقتصادی رفع می شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha