سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: یکی از ویژگی های انسان بسیجی داشتن روحیه و انگیزه انقلابی در انجام کارها و وظایف است، لذا اگر مدیران و مسئولان نظام از چنین روحیه ای برخوردار باشند، بی شک هیچ مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی صبح امروز در دیدار جمعی از بسیجیان شهر سنندج، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهادی مردمی برخواسته از بطن جامعه است و روزی که امام راحل دستور ایجاد این نهاد بزرگ مردمی را داد تحول عظیمی در کشور به وجود آمد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: بسیج در طول ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب همواره یار و یاور این نظام در تمام شرایط بوده است و این نشان از اخلاص این نیرو دارد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان، تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیج شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب نمود و امروز هم بسیج بعد از پایان جنگ تحمیلی بازهم در کنار این انقلاب قرار دارد و به عنوان یکی از بازوان این نظام در حال انجام وظیفه است.

وی بیان کرد: در مباحث عمرانی، درمانی، فرهنگی، اجتماعی و... شاهد حضور بسیج هستیم، نهادی که بنیان آن را خود مردم جامعه تشکیل می دهند و هیچ سنخیتی با گروه و یا جریان سیاسی خاصی در کشور ندارد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: امروز بسیج مرزهای کشور را پشت سر گذاشته و برای بسیاری از کشورهای منطقه و جهان به عنوان یک نماد خدمت رسان و تاثیرگذار بزرگ شناخته می شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: با این حال رسانه های معاند و بیگانه با تمام توان به دنبال تضعیف موقعیت و جایگاه بسیج در کشور هستند؛ زیرا می دانند که با وجود تفکر بسیجی، راهی برای نفوذ در کشور هرگز نخواهند داشت.

دریایی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران باید دارای روحیه بسیجی باشند، گفت: یکی از ویژگی های انسان بسیجی، داشتن روحیه و انگیزه انقلابی در انجام کارها و وظایف است؛ لذا اگر مدیران و مسئولان نظام از چنین روحیه ای برخوردار باشند، بی شک هیچ مشکلی در کشور نیست که قابل حل نباشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در پایان بیان کرد: در حوادث طبیعی همانند سیل، زلزله و... به جرات می توان گفت که اولین نهادی که خود را به این مناطق آسیب دیده رساند بسیج بود. با این حال بسیج هرگز از این انقلاب طلبکار نبوده و این ویژگی است که چهره و ساختار بسیج را زیبا و معنوی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha