جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلگی

حوزه/ رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: باید رشادت های شهدا و جانبازان به نسل جوان گفته شود؛ چرا که اگر این رشادتها گفته شود، نسل جوان انقلاب ما از دوران دفاع مقدس به خوبی اطلاع و آگاهی پیدا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردارمحمد میرزا سلگی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: امنیت، آرامش و رفاه امروز را مدیون خون شهدایی هستیم که با روحیه و ایثار در راه خدا وارد میدان شدند و آزادی و آزادگی را برای ما به ارمغان آوردند.

سردار سلگی خاطرنشان کرد: رژیم بعث صدام در آن زمان و با حمایت کشورهای عربی و اروپا و آمریکا و با توجه به نوپا بودن انقلاب اسلامی قصد داشت که این کشور را به تصرف خود در آورد که رزمندگان و ملت ایران با روحیه عاشورایی‌شان، نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.

سردار سلگی بیان کرد: ما به حول قوه الهی و با همت و غیرت رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک پاک میهن اسلامی را از دست ندادیم.

جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد: اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنید هر جنگ و نبردی که اتفاق افتاده، پاره ای از خاک کشور جدا شده است اما در جنگ هشت ساله ما، حتی یک قدم از خاک جمهوری اسلامی در دست دشمن باقی نماند.

سردار سلگی خاطرنشان کرد: تداوم راهی که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس پیمودند، می تواند در استمرار حرکت انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن آرمان ها و ارزش های انقلاب موثر واقع شود.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: باید رشادت های شهدا و جانبازان به نسل جوان گفته شود، چرا که اگر این رشادت‌ها گفته شود نسل جوان انقلاب ما از دوران دفاع مقدس به خوبی اطلاع و آگاهی پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: بدون تردید در ایام دفاع مقدس شهدای عزیز ،عزیزترین گوهر وجودشان یعنی جان خویش را فدا کردند تا ارزش های ناب اسلامی زنده بماند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha