جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

معاونت امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین گفت: شهدا به آنچه گفتند عمل کردند تا حریم ولایت باقی بماند و ما هم باید با همان اهداف رزمندگان امروز در دفاع از ارزشها بایستیم تا إن‌شاءالله از قافله عقب نمانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین، صبح امروز در دیدار با سردارمیرزا محمد سلگی نویسنده کتاب آب هرگز نمی میرد گفت: استکبار جهانی با تمام قدرت به جنگ با انقلاب اسلامی آمد تا آن را نابود کند، اما با سد مستحکم ملت ایران که با اراده و قدرت ایمان در برابر آنها قرار گرفت مواجه و شکست خورد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دشمن بعثی با هماهنگی و حمایت ابرقدرت‌ها قصد از پای در آوردن شجره طیبه نوپای انقلاب را داشت که با وحدت و یکدلی و تبعیت از امام راحل (ره) در این جنگ نا برابر سرافراز و سربلند بیرون آمدیم.

وی ادامه داد: شهدا به آنچه گفتند عمل کردند تا حریم ولایت باقی بماند و ما هم باید با همان اهداف رزمندگان امروز در دفاع از ارزشها بایستیم تا إن‌شاءالله از قافله عقب نمانیم.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: ارزش آفرینی کاری بود که ایثارگران انجام دادند و حفظ و نشر آن وظیفه ما بوده و باید ارزش های هشت سال دفاع مقدس را در مرحله نخست ثبت و نگهداری و سپس منتشر کرده و در اختیار آحاد مردم ،جوانان و طلاب حوزه های علمیه قرار دهیم.

معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:در استان قزوین ۱۱۰ شهید روحانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که خوشبختانه با همکاری با سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین توانسته ایم بخشی از خاطرات ماندگار شهدای روحانیت را جمع آوری و به چاپ برسانیم.

وی اظهارکرد: برخی از یادگاران دوران دفاع مقدس خاطرات ناب و ارزشمندی از شهدای روحانیت قزوین دارند که باید این خاطرات را جمع آوری نموده و در اختیار مردم قرار دهیم.

سپس سردار سلگی نیز ضمن تجلیل از رشادت شهدای والا مقام استان قزوین، به ویژه شهدای روحانی حوزه علمیه قزوین، به بیان رشادتهای این مردان بزرگ پرداخت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha