جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: سلاح اصلی بسیج، ایمان و اعتقاد به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همین ایمان راسخ توانسته است که دشمنان قسم خورده این انقلاب را به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس عربیان امروز در جمع بسیجیان شهر سنندج، اظهار داشت: بسیج نیرویی مستحکم و خستگی‌ناپذیر است که باید آن را برای نظام اسلامی یک ودیعه الهی دانست.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بسیج برخاسته از باور و اعتقاد عملی به انقلاب و اسلام است و در سخت‌ترین شرایط این انقلاب از دل جامعه و توسط افرادی که دل در گروه این نظام اسلامی دارند تشکیل گردید.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: تنها با تفکر بسیجی می‌توان از مشکلاتی که در کشور وجود دارد به‌سلامتی عبور کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عربیان تأکید کرد: سلاح اصلی بسیج، ایمان و اعتقاد به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همین ایمان راسخ توانسته است که دشمنان قسم‌خورده این انقلاب را به زانو درآورد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز به همت بسیج و سپاه و دیگر نیروهای مسلح، ایران به چنان قدرتی دست یافته است که دشمنان جرئت ندارند که به این انقلاب چشم طمع داشته باشند و همین اقتدار باعث شده است که امروز ابرقدرت‌ها در آرزوی مذاکره با ایران اسلامی باشند.

وی در ادامه تأکید کرد: بعد از پایان جنگ هشت‌ساله، کار و وظیفه بسیج وارد فاز جدیدی گردید، به‌گونه‌ای که بسیج در بسیاری از حوزه‌ها ورود پیدا کرده و ثمرات خوبی برجای گذاشته است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه بسیجی وامدار کسی یا جریانی نبوده و نیست، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز بسیج، نگاه به افق‌های آینده این انقلاب است و در مسیر حرکت روبه‌جلوی خویش، هرگز درگیر مسائل جناحی و سیاسی نمی‌شود که این نعمت بزرگی برای این نیروی عظیم مردمی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عربیان عنوان کرد: یکی دیگر از افتخارات بسیج، مسئله بسیج سازندگی در مناطق دورافتاده و محروم کشور است. بسیجیان هیچ چشم‌داشتی و تنها برای سرافرازی و آسایش مردم این مملکت سختی‌های راه و کار را به جان می‌خرند که این را باید یک ارزش والای انقلابی عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان اظهار داشت: بسیج در طول عمر این نظام اسلامی به‌خوبی ثابت کرده است که مدافع واقعی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha