پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جهادگران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: گرچه مسئولان و مدیران توفیق خدمت به مردم را می یابند ولی هر لحظه امکان از دست دادن پست و مقام و فرصت خدمت به مردم وجود دارد؛ از این رو فرصت خدمت گروه های جهادی به مردم همیشگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری« حوزه» در یزد، محسن صدقیان در مراسم اعزام ۴۰ گروه جهادی به مناطق مختلف استان و حواشی شهر یزد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اهدای درود و صلوات به شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مرزدار، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت گفت: امسال شعار ما «بسیج، جهاد، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» است.

وی افزود: در کنار گروه‌های جهادی همیشه  لذت خدمت وجود دارد و هیچ‌چیز لذتی بالاتر از خدمت به مردم استان یزد و مردم محروم در گوشه و کنار استان نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به دوران خدمت خود در جهاد سازندگی گفت: در اکثر روستاهای استان حضور یافتم و لذت خدمت‌رسانی  را حس کردم.

صادقیان خاطرنشان کرد: فرق شما گروه‌های جهادی با خدمتگزاران دولتی در این است که شاید هرلحظه پست و مقام و فرصت خدمت از ما گرفته شود ولی وقتی جهادی باشیم این خدمت جاری و ساری است و خوشا به سعادت شما جهادگران.

وی با آرزوی  تداوم خدمت جهادی برای مسئولان نظام اسلامی اظهار کرد: امسال دو خدمت بزرگ را در سطح استان به‌صورت جهادی اجرا می‌کنیم که اولین خدمت « نورآوران سلامت» است که با حضور پزشکان در شهرستان خاتم در حال اجراست و پزشکان و کادر پزشکی بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمت هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، دومین برنامه را خدمت در« ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور» عنوان کرد و گفت: شهرستان بهاباد از جمله این ۳۱ شهرستان‌هاست که امیدواریم در این شهرستان در زمینه تعادل خدمت‌رسانی به نسبت دیگر شهرستان‌های استان برسد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha