جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حقیقتاً حوزه و روحانیت به خصوص علما و مراجع تقلید، خدمات ماندگاری در عرصه سلامت و درمان از جمله در شهر مقدس قم داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه دکتر محمدرضا قدیر پیش از ظهر امروز طی سخنانی در اولین همایش تجلیل و تکریم از خیرین روحانیت در عرصه سلامت که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برگزاری این همایش در واقع اقدام کوچکی در راستای تقدیر و تجلیل از خیرین روحانی و اقدامات ماندگار و پربرکت علماست که امیدواریم این برنامه ها ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که اولین مرکز درمانی به همت خیرین بیمارستان ساز در سال ۱۳۰۸ در قم ساخته شد، گفت: به لطف الهی تاکنون ۶۸ پروژه و طرح زیرساختی به همت والای خیرین در قم اجرایی شده که در این خصوص علما و روحانیون نقش بسیار ویژه و ممتازی داشته اند.

وی افزود: در این باره به طور جزیی تر باید به احداث ۱۳ پایگاه اورژانس، ۹ مجموعه آموزشی و درمانی، ۳۸ پایگاه و مرکز خانه بهداشت و همچنین ساخت و تکمیل ۳ مرکز اداری در استان قم اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین بیان داشت: در حال حاضر پروژه بیمارستان امیرالمومنین(ع) با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی در شرف اتمام است، ضمن آن که پایگاه اورژانس خوشرو، پایگاه اورژانس پیامبر اعظم (ص)، بیمارستان زنان و زایمان امجدی و نکویی از دیگر طرح‌هایی است که به همت خیرین در حال انجام است و برخی از آن ها به زودی افتتاح می شود.

وی گفت: خیرین سلامت از جمله علما و روحانیون بزرگوار در راستای تأمین و نوسازی تجهیزات عرصه بهداشت و درمان کمک‌های قابل‌توجهی در سطح استان داشته اند و به ما در زمینه تامین زیرساخت ها بسیار یاری رسان بوده اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha