جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیمارستان

حوزه/ رئیس مجمع خیرین سلامت استان قم گفت: بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی قم به همت علما و خیرین احداث شده و این جریان و امر خیر همچنان تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حسین خاکی پیش از ظهر امروز، طی سخنانی در اولین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: حقیقتاً اقدام خیرین و به خصوص علما و مراجع تقلید در احداث بیمارستان ها و مراکز درمانی در قم، کمک بسیار مهمی در راستای تامین زیرساخت های درمانی و حوزه سلامت در این شهر و استان بوده که بسیار جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به این که مجمع خیرین سلامت بنا دارد هرسال یک همایش برگزار کند، افزود: ما اولین همایش را با عنوان تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت در قم کلید زدیم و ان شاءالله برای سال دیگر نیز همایش خیرین را برگزار می کنیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت قم همچنین با بیان این که به منظور رفع و یا کاهش مشکلات درمانی در قم از علما و مراجع معظم تقلید، تقاضای یاری داریم، گفت: بسیاری از بیماران به دلیل مشکلات مالی از درمان نا امید هستند و زمانی که مجمع خیرین سلامت به آنان امید می‌دهد، امید تازه ای در آن ها شکل می گیرد که قطعاً با یاری علما و روحانیون ما بهتر می توانیم به این عزیزان خدمت رسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بعضی از درمانگاه‌های موقوفه در قم حال و روز خوشی ندارند و در آستانه تخریب قرار گرفته اند، بیان داشت: در کنار خیرین سلامت، خیرین مسکن ساز را تقویت کرده ایم و از بیوت علما و مراجع می‌خواهیم زمین در اختیار خیرین مسکن ساز بگذارند تا بتوانیم در این امر مهم به مردم کمک کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha