پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار با سردار حاجی زاده

حوزه/ به مناسبت هفته بسیج مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران با حضور در دانشگاه هوا و فضای عاشورا با سردار حاجی زاده دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، به مناسبت هفته بسیج مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران امروز با حضور در دانشگاه هوا و فضای عاشورا با سردار حاجی زاده دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن توضیح روند پیشرفت های شگفت آور سپاهیان عزیز که بهت و تعجب کارشناسان خبره جهان را به دنبال داشته است، همه این اقدامات بازدارنده و موثر را نتیجه تبعیت از ولایت و عمل به فرامین رهبر عزیز انقلاب دانست.

در ادامه این نشست؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را معجزه جاوید امام عزیز برشمرد و گفت: بسیج مصداق بارز شجره طیبه ای است که شاخه هایش در آسمان بوده و از میوه هایش همه آزادگان عالم بهرمند می شوند و امنیت فوق العاده دفاعی کشور نیز قطعاً نتیجه تلاش های مجاهدانه سپاهیان و بسیجیان قهرمان است.

مدیر حوزه علمیه تهران با گرامیداشت یاد و خاطر شهید تهرانی مقدم، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان خدمتگزار حوزه علمیه تهران و به نمایندگی از همه حوزویان عزیز، دست همه شما سربازان مخلص را که باعث عزت و آبروی نظام اسلامی و موجب خوشحالی دوستان و بغضو کینه دشمنان انقلاب شده اید، می بوسم و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران از بخش های مختلف دانشگاه هوا و فضای عاشورا بازدید و با توضیحات کارشناسان مربوطه در جریان فعالیت های این دانشگاه قرار گرفتند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha