پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دوره‌های متعدد تربیت مربی کودک و نوجوان در حوزه علمیه استان، از آموزش‌وپرورش خواست تا از ظرفیت این مبلغان متخصص در امر تبلیغ ویژه کودک و نوجوان در مدارس استان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، امروز در نشست استاندار خراسان شمالی با طلاب و حوزویان استان، با تقدیر از تلاش‌های استاندار برای رفع مشکلات حوزه علمیه خراسان شمالی، به حل مشکل انتقال طلبه‌های خواهر مدرسه علمیه گرمه به مکانی جدید که با دستور و پیگیری استاندار انجام شد، اشاره کرد.

وی انجام برخی کارها در استان را تنها منوط به دستور شخص استاندار دانست و ادامه داد: در خصوص حل مسائل برخی مدیران انگار قرار نیست کاری انجام دهند و دستور شخص استاندار لازم است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: به‌عنوان‌مثال مشکل مربوط به زمین مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد حدود دو سال لاینحل باقی‌مانده و پیگیری‌های حوزه علمیه از طریق اداره کل راه و شهرسازی هم به نتیجه‌ای منتج نمی‌شد، اما با دستور مستقیم استاندار در مدت دو هفته مشکل مربوط مرتفع شد.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه به برگزاری دوره تربیت مربی کودک با حضور اساتید کشوری در حوزه علمیه خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: پتانسیل بالایی در این خصوص در حوزه علمیه استان وجود دارد که باید از آن بهره برد.

وی اضافه کرد: در این خصوص طرحی به آموزش‌وپرورش ارائه شده تا از ظرفیت این روحانیان استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دوره‌های متعدد تربیت مربی کودک و نوجوان در حوزه علمیه استان، از آموزش‌وپرورش خواست تا از ظرفیت این مبلغان متخصص در امر تبلیغ ویژه کودک و نوجوان در مدارس استان استفاده شود.

لازم به ذکر است، در این نشست چند طلبه مدارس علمیه استان هم به نمایندگی از سایر طلاب و روحانیان در حضور استاندار به بیان دغدغه‌های فرهنگی و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha