پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فصلنامه

حوزه/ نهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلامی زنان و خانواده به همت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلامی زنان و خانواده از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام منتشر شد.

 در این شماره مقالاتی با عناوین «مدل یابی تاب آوری خانواده بر اساس عوامل فردی و خانوادگی: نقش تاب آور فردی» به قلم عباس آینه چی، «مبانی نظری الگوی خانواده محور و الزامات آن بر نهادهای اجتماعی» نوشته حسن یوسف زاده و «تحلیل کیفی مبانی تحکیم خانواده از دیدگاه مفسره شیعی، بانو امین» به همت نفیسه فقیهی مقدس/فهیمه مومنی راد به چاپ رسیده است.
همچنین مقالات «مثبت اندیشی در رویکرد اخلاق عرفانی و رابطه آن با تعامل زوجین» نوشته فاطمه حسن زاده و حسین حسن زاده، «آسیب‌شناسی حجاب در دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور قاین» نوشته احمد موحد، زهره عباسی و خدیجه اعراب شیبانی و «تحلیل آموزش، پذیرش و تغییر رفتار حجاب دختران در مراحل مختلف تحول(از کودکی تا جوانی)» به قلم عبدالله معتمدی از دیگر آثاری است که در اختیار دانش پژوهان قرار می‌گیرد.
دوفصلنامه «مطالعات اسلامی زنان و خانواده» با انتشار اولین شماره در زمستان ۱۳۹۳ پا به عرصه نشریات علمی کشور گذاشت تا با ایجاد زمینه علمی مناسب، از آرای صاحب‌نظران این حوزه معرفتی بهره‌مند شود.
این دوفصلنامه با توجه به ارزیابی کمیسیون نشریات علمی حوزه و به استناد مصوبه ۵۸۵ شورای عالی حوزه‌های علمیه در جلسه ۹۴، در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۷ از شماره هفت به بعد حائز رتبه علمی پژوهشی از سوی شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های تألیفی خود را در موضوعات مرتبط، برای انتشار در این نشریه ارسال کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه نشریه به آدرس http://pubs.jz.ac.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۲۲۴ تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha