جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی - امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به بیان اهمیت دقت در جذب طلاب گفت: این طلبه‌ها هستند که باعث تقویت حوزه‌های علمیه می‌شوند؛ به همین دلیل باید در جذب طلاب مستعد و آتیه‌دار دقت لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان‌غربی، ضمن قدردانی از زحمات مسئولین حوزه علمیه استان اظهار داشت: طبق آمار رسمی حوزه‌های علمیه کشور، حوزه علمیه آذربایجان غربی، در رتبه ششم کشور قرار دارد و این مسئله مرهون زحمات مسئولین حوزه علمیه آذربایجان‌غربی است که امیدوارم موفقیت‌های این‌چنین در مدارس علمیه استان بیشتر شود.

وی در ادامه ضمن بیان اهمیت ارائه گزارش از فعالیت‌ها و موفقیت‌ها حوزه علمیه استان افزود: مسئولین و مدیران حوزوی باید موفقیت‌های خود را به نحو احسن گزارش نمایند؛ چراکه این مسئله خود باعث تقویت و پیشرفت‌ها خواهد شد.

امام جمعه ارومیه در ادامه حمایت از مدیران حوزوی را از وظایف ائمه جمعه استان خواند و اضافه کرد: حمایت از مدیران باعث دلگرمی آنان شده و پیشرفت مدارس علمیه را به ارمغان می‌آورد؛ لذا لازم است ائمه جمعه از مدیران مدارس علمیه شهرستان خود حمایت کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در ادامه به لزوم دقت مدیران در استفاده و حفظ اموال حوزه‌ پرداخت و بیان داشت: اموال حوزه جزء موقوفه‌های حوزه محسوب می‌شود و نباید اجازه داد این اموال در راه غیر  لازم مصرف شود؛ لذا مدیران باید از اموال مدارس علمیه مراقبت کرده و آن‌ها را در چارچوب قانون و شرع استفاده نمایند.

وی در پایان با اشاره به بیان اهمیت دقت در جذب طلاب گفت: این طلبه‌ها هستند که باعث تقویت حوزه‌های علمیه می‌شوند؛ به همین دلیل باید در جذب طلاب مستعد و آتیه‌دار دقت لازم صورت گیرد تا اهداف حوزه را برآورده کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha