پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میرحبیبی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله یثربی کاشان با بیان اینکه خدا را شاکریم که بسیج در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است گفت: بسیج نیروی مقدسی است که می تواند پیام های اصیل انقلاب را به گوش جهانیان رساند و لشگر همیشه آماده باش در دفاع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت  الاسلام سید عباس میر حبیبی، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با ابراز خرسندی از نام گذاری روز بسیج  گفت : دلیل اینکه سپاه پاسداران  موجب افتخار جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است به خاطر این  است که  نشات گرفته از بسیج است.

وی، گسترش بسیج در سراسر جهان را از افتخارات نظام اسلامی ایران دانست و گفت: بسیج نیروی مقدسی است که می تواند پیام های اصیل انقلاب را به گوش جهانیان رساند و لشگر همیشه آماده باش برای  دفاع  از ارزش‌های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  باشد.

وی، تصریح کرد: باید  قدردان  نعمت بسیج باشیم و کوشش کنیم که قداست و اصالت این نهاد حفظ شود  و راهی را که  امام در این  مسیر تعیین کرده با موفقیت بپیماید.

حجت الاسلام  میر حبیبی، ایمان قوی به خدا و تقوای الهی در جهت خدمت به مردم  و دفاع ارزشهای دینی را از مهمترین وظایف بسیج برشمرد و گفت: بسیج باید با اگاهی  کامل  بصیرتی مد نظر مقام معظم رهبری نسبت به مسائل داخلی و خارجی  در جهت  اهداف نظام حرکت کند.

وی با محکوم کردن اغتشاشات و آشوبگری عده ای از فتنه گران و حمایت از آرمانهای امام و رهبری گفت: باید شکر گذار خدا باشیم  که برنامه ریزی و طراحی های چندین ساله دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو شبه خنثی و نابود شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله یثربی کاشان در پایان  با تاکید بر اینکه  نباید لحظه ای  در برابر توطئه های دشمنان غافل باشیم گفت: مسئولین ضمن احترام به خواسته های قانونی مردم باید در برابر توطئه های پنهان و آشکار دشمنان آمادگی کامل داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha