پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بازدید مسئولان سمنان از کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای

حوزه/ علیزاده گفت: حوزه علمیه سمنان پیشتاز در عرصه رسانه ای بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علی علیزاده، در آئین افتتاحیه کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای در سمنان، به میزبانی سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار داشت: حوزه علمیه سمنان پیشتاز در عرصه رسانه ای بوده است و در عرصه تعالی و رشد و پیشرفت خبرگزاری حوزه در سطح استانها، نخستین دفتر خبری خبرگزاری حوزه در سطح استان ها در سمنان و با پیام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده وقت ولی فقیه در سپاه راه اندازی شد که این افتتاحیه نه تنها بازخورد ملی بلکه بین المللی داشت.

دبیر استان‌های خبرگزاری حوزه تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای در سمنان، شروعی برای تربیت طلاب خبرنگار است که با توجه به شرایط و ظرفیت ها میتوان پس از برگزاری این دوره مقدماتی، دوره پیشرفته را نیز در این استان برگزار کرد.

وی افزود: در این دوره آموزشی سرفصل هایی شامل «خبرنویسی»، «تکنیک های مصاحبه»، «آخرین تحولات شبکه های اجتماعی»، «سوژه یابی خبری و ارتباطات رسانه ای» و …، به طلاب آموزش داده خواهد شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت طلاب و روحانیون در پیامرسانی دینی، الزاما می بایست به عرصه پیامرسانی در عرصه رسانه نیز با توجه به گستره وسیع آن ورود جدی تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha